kolmapäev, 26. november 2014

Kohtumine kirjanikuga

 Külas käis kirjanik Ilmar Tomusk'iga. Rahvamaja suur saal oli lapse täis, sest kohale olid tulnud 1.- 6. klasside õpilased.

3. klassi laste arvamusi:
* Mulle meeldisid Volli ja kriminaalsed lood. Mulle meeldis temaga väga kohtuda, sest ta oli mu pinginaabri isa eesti keele õpetaja. Tal olid lahedad ja naljakad lood. 
* Mulle meeldis, kui ta raamatutest rääkis ja neid luges. Meeldis kuulata seda, kuidas ta üldse kirjanikuks sai. 
* Ta oli väga tore, viisakas. Tal olid lahedad raamatud. Tal on naljakad lood. Mulle väga meeldis. 
* Minule meeldis, kui ta oma raamatudi luges ja rääkis, kuidas need sündisid.
* Kohtumine kirjanikuga oli tore ja huvitav. Tahan kindlasti ka mõne raamatu läbi lugeda. 
* Oleksin tahtnud raamatukogust ta raamatuid laenutada, aga kõik olid juba laenutatud. Ja väga tore, et on olemas selline kirjanik. 
* Mulle meeldis, et ta aitas koolis oma sõpra. See koht oli seal Volli raamatus naljakas, kus Volli pani raadio sisse moosi. 

Kõik Ilmar Tomuski lasteraamatud laenuti kohe välja ning paljudele tekkis ka järjekord. 





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar